Üldpädevusi arendavate mängude loomise koolitus

Koolitusel õpivad osalejad 5-astmelise mudeli järgi iseseisvalt mänge looma. Iga haridusliku mängu loomine algab eesmärgi seadmisest. Seejärel küsime endilt, millise kogemuse peaksid õppijad selle mängu käigus omandama?

Eesmärgid:

  • Õpetada hariduslike mängude loomist läbi praktika
  • Õpetada 5-astmelist mängumudelit läbi praktika
  • Avastada mitteformaalse õppe eeliseid ja “kuldset keskteed” õpetamises
  • Motiveerida õpetajaid uusi töömeetodeid looma vastavalt oma eesmärkidele

Koolituse tulemusena osalejad:

  • õpivad looma hariduslikke mänge lähtuvalt eesmärgist
  • loovad mängumudeleid ja katsetavad neid oma töös
  • õpivad tundma mängu läbiviimise reegleid
  • õpivad eriliiki hariduslikke mänge tervikuks ühendama

FORMAAT:

AUTOR JA KOOLITAJA:

Koolituse kolm moodustajat

INTELLEKTUAALNE OSA
1
PRAKTILINE OSA
2
EMOTSIONAALNE OSA
3

Koolituse ajal osalejad saavad teooriat, mis kinnistatakse praktiliste teadmiste lahendamisega. Saadud teadmistega praktiliste ülesannete tegemine toob emotsioone, mis on vajaminevad motivatsiooni säilitamiseks.

INTELLEKTUAALNE OSA
1
PRAKTILINE OSA
2
EMOTSIONAALNE OSA
3

Koolituse ajal osalejad saavad teooriat, mis kinnistatakse praktiliste teadmiste lahendamisega. Saadud teadmistega praktiliste ülesannete tegemine toob emotsioone, mis on vajaminevad motivatsiooni säilitamiseks.

Koolitused

Teooria kinnistub praktika käigus

Koolituste osalejad tänavad meid tagasiside kaudu. Teooria kinnistamiseks kasutame autori loodud hariduslikke mänge.

Pikaajaline kogemus

Korraldame õppeasutustele suunatud koolitusi üle Eesti alates 2005. aastast ja pakume ainult kontrollitud metoodikat.

Töökeeled: eesti, vene, inglise

Osalejad saavad teadmisi omandada neile sobivas keeles. Rahvusvaheliste koolituste läbiviimiseks on võimalik mitme töökeele kasutamine.

Teooria kinnistub praktika käigus

Koolituste osalejad tänavad meid tagasiside kaudu. Teooria kinnistamiseks kasutame autori loodud hariduslikke mänge.

mark-badget@2x
Pikaajaline kogemus

Korraldame õppeasutustele suunatud koolitusi üle Eesti alates 2005. aastast ja pakume ainult kontrollitud metoodikat.

Töökeeled: eesti, vene, inglise

Osalejad saavad teadmisi omandada neile sobivas keeles. Rahvusvaheliste koolituste läbiviimiseks on võimalik mitme töökeele kasutamine.

Paindlikud tähtajad

Kohandame koolituskava vastavalt kliendi soovile. Minimaalne kestus – 3 akadeemilist tundi, maksimaalne – 2 päeva.

100% positiivne tagasiside osalejailt

Õpetajate koolitamine võib olla suureks väljakutseks, ent professionaalsus ja õige lähenemine aitab meil leida sihtrühmale sobivaid lahendusi.

Iga osaleja saab pärast koolituse läbimist vastava tunnistuse

Täiskasvanuhariduse majandustegevusteade nr: 2270433

Paindlikud tähtajad

Kohandame koolituskava vastavalt kliendi soovile. Minimaalne kestus – 3 akadeemilist tundi, maksimaalne – 2 päeva.

100% positiivne tagasiside osalejailt

Õpetajate koolitamine võib olla suureks väljakutseks, ent professionaalsus ja õige lähenemine aitab meil leida sihtrühmale sobivaid lahendusi.

Iga osaleja saab pärast koolituse läbimist vastava tunnistuse

Täiskasvanuhariduse majandustegevusteade nr: 2270433

Teooria kinnistub praktika käigus

Koolituste osalejad tänavad meid tagasiside kaudu. Teooria kinnistamiseks kasutame autori loodud hariduslikke mänge.

Pikaajaline kogemus

Korraldame õppeasutustele suunatud koolitusi üle Eesti alates 2005. aastast ja pakume ainult kontrollitud metoodikat.

Paindlikud tähtajad

Kohandame koolituskava vastavalt kliendi soovile. Minimaalne kestus – 3 akadeemilist tundi, maksimaalne – 2 päeva.

Töökeeled: eesti, vene, inglise

Osalejad saavad teadmisi omandada neile sobivas keeles. Rahvusvaheliste koolituste läbiviimiseks on võimalik mitme töökeele kasutamine.

100% positiivne tagasiside osalejailt

Õpetajate koolitamine võib olla suureks väljakutseks, ent professionaalsus ja õige lähenemine aitab meil leida sihtrühmale sobivaid lahendusi.

Iga osaleja saab pärast koolituse läbimist vastava tunnistuse

Täiskasvanuhariduse majandustegevusteade nr: 2270433

Lyosha Razin

„Tõhus õppeprotsess peab sisaldama kolme elementi: teadmised, kogemus ja emotsioonid. Kui kogemus välja jätta, oleks tegemist loenguga. Kui protsessis puuduksid teadmised, oleks tegu lihtalt lõbusa ajaveetmisega. Kui ei oleks emotsioone, oleks õppimine lihtsalt igav. Kasutan oma koolitustel hariduslikke mänge ja õpetan nende loomist õpetajatele üle maailma“.

TÖÖKOGEMUS

2013–2016 magistriõpingud Tallinna Ülikoolis, hariduse juhtimise eriala.
Magistritöö teema: „Juhtimistegevused õpilaste üldpädevuste kujundamiseks põhikoolides“, juhendaja: Mati Heidmets, PhD

1999–2004 Tartu Ülikooli bakalaureuseõpingud, vene ja slaavi filoloogia

  • Pälvinud Eesti Haridus- ja Teadusministeeriumi preemia innovaatilise lähenemise eest õpetamises
  • Õpetajatele suunatud metoodiliste kogumike „Igrajut Vse!“ ja „BARANKA“ autor
  • Hariduslike lauamängude „LIFETOWER“ ja „O&K“ autor
  • Üle 500 haridusliku mängu ja koolituse autor
  • Koolitaja Eestis ja teistes Euroopa riikides
  • Osaleb regulaarselt haridusteemalistel konverentsidel ja muudel haridusvaldkonna üritustel

VÕTA MEIEGA ÜHENDUST