Koolitusel õpivad osalejad 5-astmelise mudeli järgi iseseisvalt mänge looma. Iga haridusliku mängu loomine algab eesmärgi seadmisest. Seejärel küsime endilt, millise kogemuse peaksid õppijad selle mängu käigus omandama?
Eesmärgid:
Klassijuhatajad, huvijuhid, lasteaia- ja kooliõpetajad, lektorid, logopeedid, koolipsühholoogid, sotsiaalpsühholoogid, parandusõppe õpetajad jt.
Koolituse tulemusena osalejad:
Koolituse ajal osalejad saavad teooriat, mis kinnistatakse praktiliste teadmiste lahendamisega. Saadud teadmistega praktiliste ülesannete tegemine toob emotsioone, mis on vajaminevad motivatsiooni säilitamiseks.
Koolituse ajal osalejad saavad teooriat, mis kinnistatakse praktiliste teadmiste lahendamisega. Saadud teadmistega praktiliste ülesannete tegemine toob emotsioone, mis on vajaminevad motivatsiooni säilitamiseks.
Koolituste osalejad tänavad meid tagasiside kaudu. Teooria kinnistamiseks kasutame autori loodud hariduslikke mänge.
Korraldame õppeasutustele suunatud koolitusi üle Eesti alates 2005. aastast ja pakume ainult kontrollitud metoodikat.
Osalejad saavad teadmisi omandada neile sobivas keeles. Rahvusvaheliste koolituste läbiviimiseks on võimalik mitme töökeele kasutamine.
Koolituste osalejad tänavad meid tagasiside kaudu. Teooria kinnistamiseks kasutame autori loodud hariduslikke mänge.
Korraldame õppeasutustele suunatud koolitusi üle Eesti alates 2005. aastast ja pakume ainult kontrollitud metoodikat.
Osalejad saavad teadmisi omandada neile sobivas keeles. Rahvusvaheliste koolituste läbiviimiseks on võimalik mitme töökeele kasutamine.
Kohandame koolituskava vastavalt kliendi soovile. Minimaalne kestus – 3 akadeemilist tundi, maksimaalne – 2 päeva.
Õpetajate koolitamine võib olla suureks väljakutseks, ent professionaalsus ja õige lähenemine aitab meil leida sihtrühmale sobivaid lahendusi.
Täiskasvanuhariduse majandustegevusteade nr: 2270433
Kohandame koolituskava vastavalt kliendi soovile. Minimaalne kestus – 3 akadeemilist tundi, maksimaalne – 2 päeva.
Õpetajate koolitamine võib olla suureks väljakutseks, ent professionaalsus ja õige lähenemine aitab meil leida sihtrühmale sobivaid lahendusi.
Täiskasvanuhariduse majandustegevusteade nr: 2270433
Koolituste osalejad tänavad meid tagasiside kaudu. Teooria kinnistamiseks kasutame autori loodud hariduslikke mänge.
Korraldame õppeasutustele suunatud koolitusi üle Eesti alates 2005. aastast ja pakume ainult kontrollitud metoodikat.
Kohandame koolituskava vastavalt kliendi soovile. Minimaalne kestus – 3 akadeemilist tundi, maksimaalne – 2 päeva.
Osalejad saavad teadmisi omandada neile sobivas keeles. Rahvusvaheliste koolituste läbiviimiseks on võimalik mitme töökeele kasutamine.
Õpetajate koolitamine võib olla suureks väljakutseks, ent professionaalsus ja õige lähenemine aitab meil leida sihtrühmale sobivaid lahendusi.
Täiskasvanuhariduse majandustegevusteade nr: 2270433
„Tõhus õppeprotsess peab sisaldama kolme elementi: teadmised, kogemus ja emotsioonid. Kui kogemus välja jätta, oleks tegemist loenguga. Kui protsessis puuduksid teadmised, oleks tegu lihtalt lõbusa ajaveetmisega. Kui ei oleks emotsioone, oleks õppimine lihtsalt igav. Kasutan oma koolitustel hariduslikke mänge ja õpetan nende loomist õpetajatele üle maailma“.
2013–2016 magistriõpingud Tallinna Ülikoolis, hariduse juhtimise eriala.
Magistritöö teema: „Juhtimistegevused õpilaste üldpädevuste kujundamiseks põhikoolides“, juhendaja: Mati Heidmets, PhD
1999–2004 Tartu Ülikooli bakalaureuseõpingud, vene ja slaavi filoloogia
Koolitused foto autor: Margot Pohla